Login 
canadian forums
bottom
 
 
Canadian Forums

Author Topic Options
Offline
Site Admin
Site Admin
 Vancouver Canucks


GROUP_AVATAR

GROUP_AVATAR
User avatar
Profile
Posts: 19989
PostPosted: Sat Apr 12, 2008 5:51 pm
 


Sorry, I was watching the game.....

Image


Offline
CKA Uber
CKA Uber
 Montreal Canadiens
User avatar
Profile
Posts: 33691
PostPosted: Sat Apr 12, 2008 5:52 pm
 


Quote:
and that is why BIKING is better NEKKID!!!! Hell you gotta come to Vancouver...


hell YOU have to come to Europe.. never seen so many butts and boobies :)


Offline
CKA Uber
CKA Uber
 Vancouver Canucks
Profile
Posts: 13928
PostPosted: Sat Apr 12, 2008 5:53 pm
 


Hyack wrote:
Sorry, I was watching the game.....

Image


You rock HYACK!!!! PDT_Armataz_01_37


Offline
CKA Uber
CKA Uber
 Vancouver Canucks
Profile
Posts: 13928
PostPosted: Sat Apr 12, 2008 5:55 pm
 


martin14 wrote:
Quote:
and that is why BIKING is better NEKKID!!!! Hell you gotta come to Vancouver...


hell YOU have to come to Europe.. never seen so many butts and boobies :)


we do that in Van...and that is what i love about Europe...no one has a problem with it!!! Screw Wreck beach!!!! :lol:


Offline
CKA Uber
CKA Uber
 Montreal Canadiens
User avatar
Profile
Posts: 33691
PostPosted: Sat Apr 12, 2008 6:01 pm
 


Quote:
we do that in Van...and that is what i love about Europe...no one has a problem with it!!! Screw Wreck beach!!!!



umm, yeah i've screwed on Wreck Beach.. well, in the bushes off the sand..


ohh, thats not what you said 8O 8O 8O .. oops


Offline
CKA Uber
CKA Uber
 Vancouver Canucks
Profile
Posts: 13928
PostPosted: Sat Apr 12, 2008 6:07 pm
 


martin14 wrote:
Quote:
we do that in Van...and that is what i love about Europe...no one has a problem with it!!! Screw Wreck beach!!!!



umm, yeah i've screwed on Wreck Beach.. well, in the bushes off the sand..


ohh, thats not what you said 8O 8O 8O .. oops


hehehehehe.... 8O 8O OH god was that you!?!?!?! :lol: :wink:


Offline
CKA Uber
CKA Uber
 Montreal Canadiens
User avatar
Profile
Posts: 33691
PostPosted: Sat Apr 12, 2008 6:18 pm
 


oh man .. the ref's been bought tonite.... fuddle duddle


Offline
CKA Uber
CKA Uber
 Vancouver Canucks
Profile
Posts: 13928
PostPosted: Sat Apr 12, 2008 6:21 pm
 


OH bloody hell...i step out for 5 mins and look what happens...damn i knew being an armchair coach brought responsibilities.... :lol:


Offline
CKA Uber
CKA Uber
 Vancouver Canucks
Profile
Posts: 13928
PostPosted: Sat Apr 12, 2008 6:32 pm
 


WDHIII wrote:
You went for beers???? :D

:wink:


Hey M! Wanna know whos winnin the Nascar race or are ya gonna watch it online later? :lol:


rounds for everyone!!! well of course you have to come to my house...i also have the BBQ going...ahhhh i love spring...brings a fn tear to my eye... :lol:


Offline
CKA Uber
CKA Uber
 Vancouver Canucks
Profile
Posts: 13928
PostPosted: Sat Apr 12, 2008 6:34 pm
 


WDHIII wrote:
You went for beers???? :D

:wink:


Hey M! Wanna know whos winnin the Nascar race or are ya gonna watch it online later? :lol:


I KNOW I KNOW!!!!! OH OH OH ME ME ME!!!!!! :lol: :wink:


Offline
CKA Uber
CKA Uber
 Montreal Canadiens
User avatar
Profile
Posts: 33691
PostPosted: Sat Apr 12, 2008 6:34 pm
 


Quote:
Hey M! Wanna know whos winnin the Nascar race or are ya gonna watch it online later?



later.. its 3:30 am here, and this game easy goes OT...

i am too old for this shit :):)

but i will check with my peeps :)


Offline
CKA Uber
CKA Uber
 Vancouver Canucks
Profile
Posts: 13928
PostPosted: Sat Apr 12, 2008 6:37 pm
 


martin14 wrote:
Quote:
Hey M! Wanna know whos winnin the Nascar race or are ya gonna watch it online later?



later.. its 3:30 am here, and this game easy goes OT...

i am too old for this shit :):)

but i will check with my peeps :)


YOU ARE NOT OLD!!!!!! stop looking at your damn birth certificate would ya!!! it is decieving.... :lol: :wink:


Offline
CKA Uber
CKA Uber
 Vancouver Canucks
Profile
Posts: 13928
PostPosted: Sat Apr 12, 2008 6:38 pm
 


geeezzz...if it for those DAMN goalies...the freaking posts get in the way... :wink:


Offline
CKA Uber
CKA Uber
 Montreal Canadiens
User avatar
Profile
Posts: 33691
PostPosted: Sat Apr 12, 2008 6:38 pm
 


Quote:
YOU ARE NOT OLD!!!!!! stop looking at your damn birth certificate would ya!!! it is decieving....


it aint the years hun.. its the mileage :)

done this too many times before.......


Offline
CKA Uber
CKA Uber
 Montreal Canadiens
User avatar
Profile
Posts: 33691
PostPosted: Sat Apr 12, 2008 6:40 pm
 


so my peeps tell me jj in 1st, asswipe carl in 2nd, kenseth wreck


Post new topic  Reply to topic  [ 1108 posts ]  Previous  1  2  3  4  5 ... 74  Next



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest




 
     
All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © Canadaka.net. Powered by © phpBB.