CKA Forums
http://www.canadaka.net/forums/

more spammer crap
http://www.canadaka.net/forums/medals-f41/more-spammer-crap-t96053.html
Page 1 of 1

Author:  diamondf [ Sat May 14, 2011 1:19 pm ]
Post subject:  more spammer crap

Image

Author:  Brenda [ Sat May 14, 2011 1:22 pm ]
Post subject:  Re: I HOPE THIS IS HELPFUL

Nope, not helpful.

G'bye!

Author:  crystalsm [ Sat May 14, 2011 1:24 pm ]
Post subject:  Re: I HOPE THIS IS HELPFUL

And your grammar is atrocious, which makes me question your so-called legitimacy.

Author:  Curtman [ Sat May 14, 2011 1:24 pm ]
Post subject:  Re: I HOPE THIS IS HELPFUL

Great idea. Send your financial information to a spammer.

Author:  martin14 [ Sat May 14, 2011 1:24 pm ]
Post subject:  Re: I HOPE THIS IS HELPFUL

If you have Diamonds, your customers are giving you too much money...........


So fuck off already :twisted:

Author:  Brenda [ Sat May 14, 2011 1:30 pm ]
Post subject:  Re: I HOPE THIS IS HELPFUL

crystalsm crystalsm:
And your grammar is atrocious, which makes me question your so-called legitimacy.

You actually read the whole thing?? :P

A gmail email addy is really looking legit, isn't it :lol:

Author:  crystalsm [ Sat May 14, 2011 1:39 pm ]
Post subject:  Re: I HOPE THIS IS HELPFUL

Brenda Brenda:
crystalsm crystalsm:
And your grammar is atrocious, which makes me question your so-called legitimacy.

You actually read the whole thing?? :P

A gmail email addy is really looking legit, isn't it :lol:


I did, to count the errors. 8)
I paid $60 for a year to have my domain name with hosting, and it comes with 5 email address. example@mydomainname.com

$60 a YEAR.

Author:  Unsound [ Sat May 14, 2011 2:10 pm ]
Post subject:  Re: I HOPE THIS IS HELPFUL

So... are you guys saying this isn't the answer to all my financial woes?

Author:  Bodah [ Sat May 14, 2011 2:12 pm ]
Post subject:  Re: I HOPE THIS IS HELPFUL

Just need my personal information huh here's my sin number 485- eat shit and die.

Author:  wildrosegirl [ Sat May 14, 2011 3:10 pm ]
Post subject:  Re: I HOPE THIS IS HELPFUL

diamondf's Facebook photo.

Image

Author:  raydan [ Sat May 14, 2011 3:25 pm ]
Post subject:  Re: I HOPE THIS IS HELPFUL

wildrosegirl wildrosegirl:
diamondf's Facebook photo.

Image

Where's that "Likes" button?

Page 1 of 1 All times are UTC - 8 hours [ DST ]
Powered by phpBB ©